Menu

Pius X-College

Klantenservice

Amac klantenservice

Veelgestelde vragen

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling? 

    Dit verschilt per product. Je kunt bij iedere product de verwachte levertijd zien. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende levertijden: 

    Morgen thuisbezorgd

    Het product is op voorraad in ons magazijn. Wij versturen je bestelling nog dezelfde dag.

    Nog wel op te halen in een winkel

    Het product kun je afhalen bij één van onze winkels. Je vindt de actuele voorraad onder de knop 'Bekijk winkelvoorraad'. Dit product kun je ook bestellen via onze webshop. De levertijd is dan ongeveer twee weken. 

  • Hoe maak ik een afspraak?

    Een afspraak is niet nodig. Je bent altijd van harte welkom in onze winkels. 

  • Hoe maak ik gebruik van korting voor klanten van International Card Services

    Je kunt terecht in onze speciale ICS webshop. Deze bereik je via de website van ICS. Klik hier voor de link naar de juiste pagina. 

  • Zijn er ook al screenprotectors en hoesjes voor de nieuwe iPhone?

    Zeker! In onze winkel kun je bij het ophalen van je nieuwe iPhone gelijk een nieuwe Belkin screenprotector aanschaffen. Dan is je nieuwe iPhone gelijk goed beschermd. Ook vind je verschillende soorten hoesjes in onze webshop en winkel.

  • Ik kreeg geen bestelbevestiging. Is mijn bestelling goed gegaan?

    Dat is niet de bedoeling. Momenteel onderzoeken wij dit probleem. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. De contactmogelijkheden vind je hieronder. Onze klantenservice heeft het e-mailadres nodig waarmee je de bestelling plaatste. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe bevestiging. 

  • In mijn account zie ik mijn bestelling niet terug in het overzicht. Klopt dit?

    Waarschijnlijk plaatste je eerst een bestelling en daarna maakte je een account. Daardoor is je bestelling niet te zien in het overzicht. Helaas kunnen wij dit nog niet koppelen. Later dit jaar wordt deze functionaliteit wel beschikbaar.

Contact opnemen met Amac

WhatsApp

Voor de app-ers!

Ma t/m vr:       10:00 - 18:00

 Reactie binnen 1 werkdag

 

Apple Business Chat

Chatten via iMessage.

Ma t/m vr:       10:00 - 18:00
Reactie binnen 1 werkdag

 

Live chat

Doe je op onze website.

Ma t/m vr:       10:00 - 18:00

 

Stuur bericht

Accepteren van cookies vereist voor live chat.

Voor de bellers.

 

 

Maandag: 13:00 - 18:00
Dinsdag t/m vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

 

(lokaal tarief)

Inruilservice

Upgrade je device.

Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.

Meer informatie

Reparatie

Door Apple gecertificeerde service

Waar je je Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.

Ontdek nu

A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01

[email protected]

Amac klantenservice

Veelgestelde vragen

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    .

    Dit verschilt per product. Je kunt bij iedere product de verwachte levertijd zien. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende levertijden: 

    Morgen thuisbezorgd

    Het product is op voorraad in ons magazijn. Wij versturen je bestelling nog dezelfde dag.

    Nog wel op te halen in een winkel

    Het product kun je afhalen bij één van onze winkels. Je vindt de actuele voorraad onder de knop 'Bekijk winkelvoorraad'. Dit product kun je ook bestellen via onze webshop. De levertijd is dan ongeveer twee weken. 

  • Hoe maak ik een afspraak?

    Een afspraak maken is niet nodig. Je bent altijd van harte welkom van onze winkel.   

  • Hoe maak ik gebruik van korting voor klanten van International Card Services 

    Je kunt terecht in onze speciale ICS webshop. Deze bereik je via de website van ICS. Klik hier voor de link naar de juiste pagina. 

  • Zijn er ook al screenprotectors en hoesjes voor de nieuwe iPhone?

    Zeker! In onze winkel kun je bij het ophalen van je nieuwe iPhone gelijk een nieuwe Belkin screenprotector aanschaffen. Dan is je nieuwe iPhone gelijk goed beschermd. Ook vind je verschillende soorten hoesjes in onze webshop en winkel.

  • Ik kreeg geen bestelbevestiging. Is mijn bestelling goed gegaan?

    Dat is niet de bedoeling. Momenteel onderzoeken wij dit probleem. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. De contactmogelijkheden vind je hieronder. Onze klantenservice heeft het e-mailadres nodig waarmee je de bestelling plaatste. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe bevestiging. 

  • In mijn account zie ik mijn bestelling niet terug. Klopt dit?

    Waarschijnlijk plaatste je eerst een bestelling en daarna maakte je een account aan. Daardoor is je bestelling niet te zien in het overzicht. Helaas kunnen wij dit nog niet koppelen. Later dit jaar wordt deze functionaliteit wel beschikbaar.

Chat met Amac

WhatsApp

Voor de app-ers!

Ma t/m za:       10:00 - 18:00
Reactie binnen 1 werkdag

 

Apple Business Chat

Chatten via iMessage.

Ma t/m za:       10:00 - 18:00
Reactie binnen 1 werkdag

Live chat

Doe je op onze website.

Ma t/m za:       10:00 - 18:00
Reactie binnen 2 minuten

Stuur bericht

Accepteren van cookies vereist voor live chat.

Bel met Amac

Het is erg druk bij onze telefonische klantenservice. De wachttijd is langer dan 10 minuten. Daarom adviseren wij je een bericht te sturen via WhatsApp, Apple Business Chat of chat.

Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar. Je spreekt ons meestal binnen 5 minuten. 

(lokaal tarief)

Maandag: 13:00 - 18:00    
Dinsdag t/m vrijdag:

 

10:00 - 18:00

 

   
Zaterdag: Gesloten    
Zondag: Gesloten    

 

Bel met Amac

 

Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar. Je spreekt ons meestal binnen 5 minuten. 

(lokaal tarief)

Maandag: 13:00 - 18:00    
Dinsdag t/m vrijdag: 10:00 - 18:00    
Zaterdag: Gesloten    
Zondag: Gesloten    

Inruilservice

Upgrade je device.

Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.

 

Meer informatie

Reparatie

Door Apple gecertificeerde service

Waar je jouw Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.

Ontdek nu

A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01

[email protected]

Bestel uiterlijk voor 11 juli 2025.

Bij het Pius X-College werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.

Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen. 

In deze webshop selecteer je de iPad en accessoires zoals je die gaat leasen. Hiervoor reken je alleen de poliskosten af ad € 9,95. Daarnaast zijn er nog 3 accessoires opgenomen die je ook kunt bestellen, deze zijn niet nodig voor het onderwijs, en reken je direct af.

 

Lees daarom goed de informatie op deze website.

 

 

Directe koop.

  • iPad 11e generatie
  • In één keer betalen
  • Verzekering verplicht
  • Beschermhoes verplicht
  • oplaad blokje verplicht
  • Ophalen op school

Het Pius X-College en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd.

Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van PiusX. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.

 

Betaling in termijnen.

  • iPad 11e generatie
  • Voorzien van een screenprotector
  • Betalen in 48 maanden
  • Inclusief verzekering
  • Inclusief beschermhoes
  • Inclusief oplaad blokje
  • Afhalen op school

De totale maandelijkse kosten van € 16,41 bestaan uit:
  • € 6,75 voor de iPad
  • € 3,34 voor een beschermhoes
  • € 4,10 voor de verzekering
  • € 1,75 incassokosten
  • € 0,48 Accessoire
De termijnbetaling wordt in opdracht van jouw school afgehandeld door Smart2Scool. Zij zullen de maandelijkse incasso’s uitvoeren. Het is ook mogelijk om de termijnen per direct te voldoen, neem hiervoor contact op met Smart2Scool via: [email protected] nadat de iPad is geleverd. Je betaalt dan het openstaande bedrag in 1x, de incassokosten van de nog openstaande termijnen zullen dan niet berekend worden. 
Als alle termijnbedragen zijn voldaan en als uw kind is uitgeschreven bij het Pius X-College bent u eigenaar van de iPad. Om het maandbedrag laag te houden heeft het Pius X-College een bijdrage op de iPad gegeven om de kosten voor u te drukken. Deze bijdrage is reeds verwerkt in het maandbedrag. U hoeft deze bijdrage niet terug te betalen. Het voldoen van dit bedrag maakt u geen eigenaar van de iPad.
Lees meer
Lees minder

 

Verzendmethode.

Afhalen op school

Aan het begin van het nieuwe schooljaar wordt de iPad uitgereikt op school. De school informeert je over de afhaaldatum en -tijd.

Thuisbezorgen (directe koop)

Bij directe koop is het alleen mogelijk de bestellig thuis te bezorgen. Na het plaatsten van jouw bestelling bezorgt PostNL deze binnen 2 weken veilig en kosteloos bij je thuis. Zodra PostNL jouw bestelling heeft ontvangen, krijg je een email met een Track & Trace-code. Hiermee kun je de levering online volgen tot het levermoment.

 

Amac Zelfverzekerd Verzekering.

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van 48 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Termijnbetaling
De verzekering is een vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 4,10 en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 48 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door school. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop. Kijk op de pagina Bestelinformatie voor een uitgebreid overzicht van alle kosten die bij Termijnbetaling horen.

Na het plaatsen van jouw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij QSX. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van QSX, nadat de levering heeft plaatsgevonden. 

Wat te doen bij schade?
Bij een defect of schade vul je eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 50,- betaal je rechtstreeks aan QSX.

Lees meer
Lees minder

Een beheerde iPad.

De iPad die je via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat jouw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.

Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:

  • Het juiste wifi-netwerk instellen;
  • Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
  • Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.

Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.

Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. Je kunt jouw iPad verbinden met je thuisnetwerk en jouw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals jij dat wilt.

Veelgestelde vragen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via amac.nl/klantenservice

    Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Thuisbezorgd
    Jouw bestelling wordt binnen 2 weken veilig thuisbezorgd door PostNL. Als je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace-code.

    Termijnbetaling
    Je kunt jouw bestelling afhalen op school. Jouw school informeert je over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.
  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    Zelfverzekerd
    Als je Zelfverzekerd hebt afgesloten, vul je bij een garantiedefect, defect door schade of diefstal altijd eerst het QSX Claims schadeformulier in. Per e-mail ontvang je dan een bevestiging en instructies voor het gratis opsturen van jouw iPad. Het eigen risico van € 50,- betaal je rechtstreeks aan QSX. QSX zorgt voor een zo snel mogelijke reparatie of vervanging van jouw iPad. Na de reparatie of vervanging ontvang jij je iPad (retour) op jouw huisadres.

    Reparatie zonder verzekering
    Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.

Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Winkel Amsterdam
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Winkel Arnhem
Arnhem
Roggestraat 13 a
Winkel Den Haag
Den Haag
Wagenstraat 10
Winkel Groningen
Groningen
Westerkade 7
Winkel Rotterdam Lijnbaan
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Winkel Utrecht The Wall
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken
Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Winkel Amsterdam
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Winkel Arnhem
Arnhem
Roggestraat 13 a
Winkel Den Haag
Den Haag
Wagenstraat 10
Winkel Groningen
Groningen
Westerkade 7
Winkel Rotterdam Lijnbaan
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Winkel Utrecht The Wall
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken